بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۸۳۳
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه مردم مومن و ولایتمدار این استان دغدغه‌هایی دارند،‌ گفت: مسوولان نیز در حوزه اشتغال جوانان، موضوع عدالت را مورد توجه قرار داده و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اباذر سالاری روز یکشنبه در نشست تخصصی فعالان جبهه انقلاب اسلامی استان افزود: مردم کم توقع، ولایتمدار، مومن و انقلابی این استان دغدغه‌هایی دارند که می‌توان به حل مشکلات مسکن،‌ معیشت، ازدواج جوانان، اشتغال و به‌کارگیری نیروهای این استان در صنایع فعال استان اشاره کرد.
وی ادامه داد: اقداماتی برای حل این مشکلات توسط مسوولان کشیده شده اما لازم است آنان نسبت به انعکاس تلاش‌های انجام شده، اقدام کنند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: مردم این توقع را دارند که عدالت در زمینه اشتغال را مشاهده کنند تا امیدوارتر شوند و هر کس مسوولیتی در این استان پذیرفت باید این دغدغه را دنبال کند.
سردار سالاری ابراز کرد:‌ نباید گاهی دیده شود این دغدغه در بین برخی از مسوولان وجود ندارد، تا اینگونه به نظر نرسد که برخی مدیران چنین دغدغه‌ای ندارند.
بنا به گفته وی،‌ مدیران باید نشان دهند در شرایطی که بایستی کار را به سرعت و دقت انجام داد به صورت فوق‌العاده و بسیار سخت مشغول بکار هستند، مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند راه‌حل مشکلات کشور، کار جهادی است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود:‌ عقب ماندگی‌های بسیاری از ادوار گذشته (قبل از انقلاب) در کشور باقی‌مانده و خدمات بسیاری هم در دوران انقلاب اسلامی داده شده که بزرگان این استان و افرادی که قبل از انقلاب را درک کرده‌اند، می‌توانند شرایط را بازگو کنند.
سردار سالاری اشاره کرد: ریشه این مشکلات و عقب ماندگی‌ها به قبل از انقلاب بازمی‌گردد که برای رفع آن‌ها تلاش شده و هنوز هم باید تلاش شود.
وی اظهار کرد:‌ کسی که مسوولیتی را قبول می‌کند نباید خستگی را بشناسد،‌ این فرد باید همه توان خود را برای خدمت به این مردم بکار گیرد، از پشت میز و صندلی‌های دفتر خود خارج شده و در میان مردم باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اشاره کرد: راه حل بسیاری از مسایل در نزد خود مردم است، این روحیه در رئیس جمهور و دولت و جود دارد که باید به بقیه مدیران هم تسری یابد.
سردار سالاری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه انتخابات‌ها از اهمیت برخوردار بوده و انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی اضافه کرد: هرمزگان در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان هشتم از نظر میزان مشارکت بود و امید است مردم در این انتخابات هم مشارکت خوبی داشته باشند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر